Job 23 van 43


Report this listing

Solliciteren



HR Generalist


Functie

Voor onze klant zijn we op zoek naar een HR generalist om het HR team te versterken voor een periode van 2 maanden.
In deze rol zal je verantwoordelijk zijn voor verschillende aspecten van HR, waaronder loonadministratie, (beheer van twee entiteiten), ondersteuning van HR-processen, comp & ben, ...

Jouw profiel

  • Je bent een senior HR consultant/advisor.
  • Je bent een expert op vlak van sociale wetgeving.
  • Je bent zeer ervaren op vlak van comp & ben.
  • Je bent sterk in HR administratie; payroll.
  • Officient kent geen geheimen voor jou.
  • 2-taligheid is vereist. Een goede kennis van het Engels is meegenomen.
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)

Aanbod

  • Een opdracht voor 2 maanden.
  • Het gaat om een 3/5de tewerkstelling.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht